17 máj
A GDPR rendelet életbelépése után minden olyan magyar cégnek „rendbe kell tennie” céges hírlevél listáját, akik az elmúlt években adatbázist gyűjtöttek.
A Cégmenedzser éppen ezért tető alá hoz egy DÍJTALAN online GDPR rendezvényt, amelyből a következőkre kapsz megoldásokat:
- Milyen speciális feladatok hárulnak cégedre a GDPR kapcsán?
- Mely listákat kell törölni, újrafeliratkoztatni, és mely listákra kommunikálhatsz változatlanul?
- Hogyan gyűjts ezután beleegyező nyilatkozatot?
- Milyen bírsággal lehet számolni, ha nem teljesíted az előírásokat?
- Mi az a minimum elvárás, aminek meg kell felelnie cégednek?
- Milyen egyéb területeken szükséges intézkedni és hogyan? (HR, IT, Jog)
- Hogyan írasd fel újra a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban a listádat?
Ez egy elképesztően fontos kihívás, amelyekkel szembe kell néznie minden, adatbázissal rendelkező magyar cégnek. Ezért muszáj ismerned minden jogi következményt, illetve olyan megoldást, amellyel LEGÁLISAN tarthatod meg és növelheted ezentúl az adatbázisod.
Május 31-én erről láthatsz díjtalan online előadást. Jelentkezni az online rendezvényre itt tudsz: