Díjnyertes támogatási rendszer garantálja az ERP bevezetés sikerességét
Kiemelkedő szintű ügyféltámogatás a teljes szolgáltatási folyamat alatt
Felmérések szerint a vállalatirányítási rendszerek bevezetése a cégek 36%-ánál nem sikerül, ezt elkerülendő a Cégmenedzsernél kiemelt figyelemmel kísérjük ügyfeleinket a teljes bevezetési folyamat során, illetve azt követően is.
Miben különbözik a Cégmenedzser vállalatirányítási rendszerének bevezetése más cégekétől?
Bevezetési garanciánk, konzultációink, egyedülálló oktatási anyagunk és 91%-os ügyfélelégedettségünk is biztosítja, hogy velünk tényleg jól sikerül a bevezetés
20 év év tapasztalata alapján tisztában vagyunk azzal, milyen fontos, hogy ügyfeleinknél a kollégák is a legnagyobb mértékben elfogadják és magukénak érezzék a rendszert, így a munkatársak edukációjában is segítünk.
Egyedülálló szoftver-bevezetési programunk MAGYAR MINŐSÉG DÍJAT kapott 2019-ben.
Hogyan zajlik a Cégmenedzser bevezetési folyamata?
BEVEZETÉS ELŐTT
BEVEZETÉS KÖZBEN
BEVEZETÉS UTÁN
Első lépésként elkészül a projektindító dokumentum, amiben pontosan és számonkérhető módon kifejtésre kerülnek a rendszer funkcionális és technikai követelményei, a Felek együttműködési feltételei és a projekt sikerkritériumai. Ezáltal minimálisra csökkenthetők a bevezetés kockázatai.
A szoftver önmagában nem irányítja a vállalkozást, ezért az ERP bevezetése előtt felmérésre kerülnek a céges folyamatok, majd javaslat készül az optimalizálásra. A folyamatfelmérés során áttekintjük, hogyan működik a cég, melyek a kulcsfolyamatok, és ezt hogyan támogatja a Cégmenedzser rendszere.
A gyakorlatorientált bevezetési módszertanra alapozva ügyfeleink tesztrendszert és oktatóvideókat kapnak. A tesztrendszerben azonnal megkezdődhetnek a munkafolyamatok, a szoftver minden szinten kipróbálható.
A heti rendszerességű konzultáció során folyamatalapú egyeztetések történnek a kulcsfelhasználóval. A konzultációs folyamat végén következhet az éles indulás.
Projektmenedzsment csapatunk folyamatosan kapcsolatban áll ügyfeleinkkel a bevezetés alatt, az egyedi fejlesztési igényeket agilis módon kezeljük.
Oktatások, vagy akár a kulcsfelhasználók vizsgáztatása által biztosított, hogy minden felhasználó megfelelő gyakorlati tudással rendelkezzen az ERP hatékony használatáról.
A bevezetést és a későbbi ügyfélkapcsolatot a CÉGMENEDZSER ONLINE AKADÉMIA 300+ db 2-5 perces rövid szoftvervideókkal támogatja. Így ügyfeleink munkatársai akkor tanulják meg a rendszer használatát, amikor erre időt tudnak szakítani.
Több támogatási csomag áll ügyfeleink rendelkezésre, hogy a működésükhöz legközelebb állót vehessék igénybe. A „Basic” csomagtól a legmagasabb “Professional” csomagig ajánljuk szolgáltatásunkat.
Ügyféltámogatásunk gondoskodik arról, hogy az éles indulást követően a szolgáltatás továbbra is magas szintű és gördülékeny maradjon. Több mint 200 ügyfelünk 91%-a igazolta vissza, hogy elégedett az ügyfélszolgálatunk szolgáltatásaival, ez kiemelkedő eredménynek számít az informatika területén.
Havi szintű Ügyféllátogatásokkal garantáljuk, hogy elkerülhető legyen a vállalatirányítási rendszerünk kihasználatlansága. Tapasztalataink szerint minél nagyobb funkcionalitást használnak Ügyfeleink, annál sikeresebbek.
Ügyfélszolgálatunk stabil hátteret biztosít, a fejlesztőkkel szorosan együttműködik. Kollégáink folyamatos továbbképzése kiemelt erővel bír, a fejlesztők rendszeresen tartanak képzéseket a szoftverváltozásokról.
A rendszerhasználati szokások folyamatos elemzés alatt állnak. Évente 3 verziófrissítést biztosítunk ügyfeleinknek, ez a jogszabályi változásokon felül új fejlesztéseket is tartalmaz, ezzel is növelve az ügyfélélményt.
Ügyfélszolgálatunk a kérdések, kérések, ügyfélproblémák közel 70%-át 24 órán belül megoldja. Nincs elkeveredett vagy megválaszolatlan e-mail.
Az Ügyféltalálkozókon ügyfeleinknek lehetősége nyílik tapasztalatokat cserélni egymással, értékes információkat megosztani, illetve közös jövőbeli fejlesztési javaslatokat megvitatni.
A szakmai webinárokon ügyfeleink értékes információkra tehetnek szert a legnagyobb prioritást érintő kérdésekben.
Hogyan zajlik a bevezetés folyamata nálunk?
Bevezetés előtt
Első lépésként elkészül a projektindító dokumentum, amiben pontosan és számonkérhető módon kifejtésre kerülnek a rendszer funkcionális és technikai követelményei, a Felek együttműködési feltételei és a projekt sikerkritériumai. Ezáltal minimálisra csökkenthetők a bevezetés kockázatai.
A szoftver önmagában nem irányítja a vállalkozást, ezért az ERP bevezetése előtt felmérésre kerülnek a céges folyamatok, majd javaslat készül az optimalizálásra. A folyamatfelmérés során áttekintjük, hogyan működik a cég, melyek a kulcsfolyamatok, és ezt hogyan támogatja a Cégmenedzser rendszere.
A gyakorlatorientált bevezetési módszertanra alapozva ügyfeleink tesztrendszert és oktatóvideókat kapnak. A tesztrendszerben azonnal megkezdődhetnek a munkafolyamatok, a szoftver minden szinten kipróbálható.
A heti rendszerességű konzultáció során folyamatalapú egyeztetések történnek a kulcsfelhasználóval. A konzultációs folyamat végén következhet az éles indulás.
Bevezetés közben
Projektmenedzsment csapatunk folyamatosan kapcsolatban áll ügyfeleinkkel a bevezetés alatt, az egyedi fejlesztési igényeket agilis módon kezeljük.
Oktatások, vagy akár a kulcsfelhasználók vizsgáztatása által biztosított, hogy minden felhasználó megfelelő gyakorlati tudással rendelkezzen az ERP hatékony használatáról.
A bevezetést és a későbbi ügyfélkapcsolatot a CÉGMENEDZSER ONLINE AKADÉMIA 300+ db 2-5 perces rövid szoftvervideókkal támogatja. Így ügyfeleink munkatársai akkor tanulják meg a rendszer használatát, amikor erre időt tudnak szakítani.
Több támogatási csomag áll ügyfeleink rendelkezésre, hogy a működésükhöz legközelebb állót vehessék igénybe. A „Basic” csomagtól a legmagasabb “Professional” csomagig ajánljuk szolgáltatásunkat.
Bevezetés után
Ügyféltámogatásunk gondoskodik arról, hogy az éles indulást követően a szolgáltatás továbbra is magas szintű és gördülékeny maradjon. Több mint 200 ügyfelünk 91%-a igazolta vissza, hogy elégedett az ügyfélszolgálatunk szolgáltatásaival, ez kiemelkedő eredménynek számít az informatika területén.
Havi szintű Ügyféllátogatásokkal garantáljuk, hogy elkerülhető legyen a vállalatirányítási rendszerünk kihasználatlansága. Tapasztalataink szerint minél nagyobb funkcionalitást használnak Ügyfeleink, annál sikeresebbek.
Ügyfélszolgálatunk stabil hátteret biztosít, a fejlesztőkkel szorosan együttműködik. Kollégáink folyamatos továbbképzése kiemelt erővel bír, a fejlesztők rendszeresen tartanak képzéseket a szoftverváltozásokról.
A rendszerhasználati szokások folyamatos elemzés alatt állnak. Évente 3 verziófrissítést biztosítunk ügyfeleinknek, ez a jogszabályi változásokon felül új fejlesztéseket is tartalmaz, ezzel is növelve az ügyfélélményt.
Ügyfélszolgálatunk a kérdések, kérések, ügyfélproblémák közel 70%-át 24 órán belül megoldja. Nincs elkeveredett vagy megválaszolatlan e-mail.
Az Ügyféltalálkozókon ügyfeleinknek lehetősége nyílik tapasztalatokat cserélni egymással, értékes információkat megosztani, illetve közös jövőbeli fejlesztési javaslatokat megvitatni.
A szakmai webinárokon ügyfeleink értékes információkra tehetnek szert a legnagyobb prioritást érintő kérdésekben.
Ügyfélvélemények
Kereskedő
Kiss Olivér – ELKO EP Hungary Kft.
„Olyan cégeknek ajánlom a Cégmenedzser bevezetését, akiket érdekel és akik számára fontos szempont, hogy a cégük a lehető leghatékonyabban működjön.”
Kivitelező
Lőke Attila - Rév-Kapu Kft.
„Megtöbbszöröztük a forgalmunkat, ezt nagyon jólesően mondhatom."
Szolgáltató
Szilágyi Judit - Neo Interactive Kft.
„Nagyon fontos, hogy egy-egy munkára, projektre mennyi időt fordítottunk és ennek mennyi volt a költsége. Mindezt valós időben tudjuk mérni.”
Amiért a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszere megoldást nyújt a cégeknek
Pontosan átláthatók a céges eredmények, így bármikor tudatos döntés hozható.
A teljes körű bevezetési támogatással ügyfeleink 91%-ban elégedettek, amely kimagasló arány.
Nagykereskedőknek, márkaképviseleteknek, kivitelezőknek is szolgálunk megoldással.
Teljesen cégre szabott, egyedi vezetői kimutatások (dashboardok) segítenek, hogy még távollét esetén is azonnal átlátható legyen a cég.
Több szoftver helyett mindössze egyetlen rendszert kell kezelni a pontos adatok érdekében.
Integrált megoldás: webshoppal, hírlevél rendszerrel vagy más szoftverrel is integráljuk rendszerünket.
Díjnyertes szoftverfejlesztő
A Vállalatirányítási rendszert és a Nonstop Riport szoftvert az a Cégmenedzser Szoftver Kft. fejlesztette, amely az elmúlt években számtalan díjat elnyert termékeivel.
Kérem a díjtalan demót
Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.
- Kapcsolatfelvétel
Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet.