Díjnyertes támogatási rendszer garantálja az ERP bevezetés sikerességét

Kiemelkedő szintű ügyféltámogatás a teljes szolgáltatási folyamat alatt

Felmérések szerint a vállalatirányítási rendszerek bevezetése a cégek 36%-ánál nem sikerül, ezt elkerülendő a Cégmenedzsernél kiemelt figyelemmel kísérjük ügyfeleinket a teljes bevezetési folyamat során, illetve azt követően is.

bevezetes kep 1

Miben különbözik a Cégmenedzser vállalatirányítási rendszerének bevezetése más cégekétől?

0 %

Bevezetési garanciánk, konzultációink, egyedülálló oktatási anyagunk és 91%-os ügyfélelégedettségünk is biztosítja, hogy velünk tényleg jól sikerül a bevezetés

0 +

20 év év tapasztalata alapján tisztában vagyunk azzal, milyen fontos, hogy ügyfeleinknél a kollégák is a legnagyobb mértékben elfogadják és magukénak érezzék a rendszert, így a munkatársak edukációjában is segítünk.

Egyedülálló szoftver-bevezetési programunk MAGYAR MINŐSÉG DÍJAT kapott 2019-ben.
Díjnyertes bevezetés

Hogyan zajlik a Cégmenedzser bevezetési folyamata?

BEVEZETÉS ELŐTT

BEVEZETÉS KÖZBEN

BEVEZETÉS UTÁN

Első lépésként elkészül a projektindító dokumentum, amiben pontosan és számonkérhető módon kifejtésre kerülnek a rendszer funkcionális és technikai követelményei, a Felek együttműködési feltételei és a projekt sikerkritériumai. Ezáltal minimálisra csökkenthetők a bevezetés kockázatai.

A szoftver önmagában nem irányítja a vállalkozást, ezért az ERP bevezetése előtt felmérésre kerülnek a céges folyamatok, majd javaslat készül az optimalizálásra. A folyamatfelmérés során áttekintjük, hogyan működik a cég, melyek a kulcsfolyamatok, és ezt hogyan támogatja a Cégmenedzser rendszere.

A gyakorlatorientált bevezetési módszertanra alapozva ügyfeleink tesztrendszert és oktatóvideókat kapnak. A tesztrendszerben azonnal megkezdődhetnek a munkafolyamatok, a szoftver minden szinten kipróbálható.

A heti rendszerességű konzultáció során folyamatalapú egyeztetések történnek a kulcsfelhasználóval. A konzultációs folyamat végén következhet az éles indulás.

Projektmenedzsment csapatunk folyamatosan kapcsolatban áll ügyfeleinkkel a bevezetés alatt, az egyedi fejlesztési igényeket agilis módon kezeljük.

Oktatások, vagy akár a kulcsfelhasználók vizsgáztatása által biztosított, hogy minden felhasználó megfelelő gyakorlati tudással rendelkezzen az ERP hatékony használatáról.

A bevezetést és a későbbi ügyfélkapcsolatot a CÉGMENEDZSER ONLINE AKADÉMIA 300+ db 2-5 perces rövid szoftvervideókkal támogatja. Így ügyfeleink munkatársai akkor tanulják meg a rendszer használatát, amikor erre időt tudnak szakítani.

Több támogatási csomag áll ügyfeleink rendelkezésre, hogy a működésükhöz legközelebb állót vehessék igénybe. A „Basic” csomagtól a legmagasabb “Professional” csomagig ajánljuk szolgáltatásunkat.

Ügyféltámogatásunk gondoskodik arról, hogy az éles indulást követően a szolgáltatás továbbra is magas szintű és gördülékeny maradjon. Több mint 200 ügyfelünk 91%-a igazolta vissza, hogy elégedett az ügyfélszolgálatunk szolgáltatásaival, ez kiemelkedő eredménynek számít az informatika területén.

Havi szintű Ügyféllátogatásokkal garantáljuk, hogy elkerülhető legyen a vállalatirányítási rendszerünk kihasználatlansága. Tapasztalataink szerint minél nagyobb funkcionalitást használnak Ügyfeleink, annál sikeresebbek.

Ügyfélszolgálatunk stabil hátteret biztosít, a fejlesztőkkel szorosan együttműködik. Kollégáink folyamatos továbbképzése kiemelt erővel bír, a fejlesztők rendszeresen tartanak képzéseket a szoftverváltozásokról. 

A rendszerhasználati szokások folyamatos elemzés alatt állnak. Évente 3 verziófrissítést biztosítunk ügyfeleinknek, ez a jogszabályi változásokon felül új fejlesztéseket is tartalmaz, ezzel is növelve az ügyfélélményt.

Ügyfélszolgálatunk a kérdések, kérések, ügyfélproblémák közel 70%-át 24 órán belül megoldja. Nincs elkeveredett vagy megválaszolatlan e-mail.

Az Ügyféltalálkozókon ügyfeleinknek lehetősége nyílik tapasztalatokat cserélni egymással, értékes információkat megosztani, illetve közös jövőbeli fejlesztési javaslatokat megvitatni.

A szakmai webinárokon ügyfeleink értékes információkra tehetnek szert a legnagyobb prioritást érintő kérdésekben.

Díjnyertes bevezetés

Hogyan zajlik a bevezetés folyamata nálunk?

Bevezetés előtt

Első lépésként elkészül a projektindító dokumentum, amiben pontosan és számonkérhető módon kifejtésre kerülnek a rendszer funkcionális és technikai követelményei, a Felek együttműködési feltételei és a projekt sikerkritériumai. Ezáltal minimálisra csökkenthetők a bevezetés kockázatai.

A szoftver önmagában nem irányítja a vállalkozást, ezért az ERP bevezetése előtt felmérésre kerülnek a céges folyamatok, majd javaslat készül az optimalizálásra. A folyamatfelmérés során áttekintjük, hogyan működik a cég, melyek a kulcsfolyamatok, és ezt hogyan támogatja a Cégmenedzser rendszere.

A gyakorlatorientált bevezetési módszertanra alapozva ügyfeleink tesztrendszert és oktatóvideókat kapnak. A tesztrendszerben azonnal megkezdődhetnek a munkafolyamatok, a szoftver minden szinten kipróbálható.

A heti rendszerességű konzultáció során folyamatalapú egyeztetések történnek a kulcsfelhasználóval. A konzultációs folyamat végén következhet az éles indulás.

Bevezetés közben

Projektmenedzsment csapatunk folyamatosan kapcsolatban áll ügyfeleinkkel a bevezetés alatt, az egyedi fejlesztési igényeket agilis módon kezeljük.

Oktatások, vagy akár a kulcsfelhasználók vizsgáztatása által biztosított, hogy minden felhasználó megfelelő gyakorlati tudással rendelkezzen az ERP hatékony használatáról.

A bevezetést és a későbbi ügyfélkapcsolatot a CÉGMENEDZSER ONLINE AKADÉMIA 300+ db 2-5 perces rövid szoftvervideókkal támogatja. Így ügyfeleink munkatársai akkor tanulják meg a rendszer használatát, amikor erre időt tudnak szakítani.

Több támogatási csomag áll ügyfeleink rendelkezésre, hogy a működésükhöz legközelebb állót vehessék igénybe. A „Basic” csomagtól a legmagasabb “Professional” csomagig ajánljuk szolgáltatásunkat.

Bevezetés után

Ügyféltámogatásunk gondoskodik arról, hogy az éles indulást követően a szolgáltatás továbbra is magas szintű és gördülékeny maradjon. Több mint 200 ügyfelünk 91%-a igazolta vissza, hogy elégedett az ügyfélszolgálatunk szolgáltatásaival, ez kiemelkedő eredménynek számít az informatika területén.

Havi szintű Ügyféllátogatásokkal garantáljuk, hogy elkerülhető legyen a vállalatirányítási rendszerünk kihasználatlansága. Tapasztalataink szerint minél nagyobb funkcionalitást használnak Ügyfeleink, annál sikeresebbek.

Ügyfélszolgálatunk stabil hátteret biztosít, a fejlesztőkkel szorosan együttműködik. Kollégáink folyamatos továbbképzése kiemelt erővel bír, a fejlesztők rendszeresen tartanak képzéseket a szoftverváltozásokról. 

A rendszerhasználati szokások folyamatos elemzés alatt állnak. Évente 3 verziófrissítést biztosítunk ügyfeleinknek, ez a jogszabályi változásokon felül új fejlesztéseket is tartalmaz, ezzel is növelve az ügyfélélményt.

Ügyfélszolgálatunk a kérdések, kérések, ügyfélproblémák közel 70%-át 24 órán belül megoldja. Nincs elkeveredett vagy megválaszolatlan e-mail.

Az Ügyféltalálkozókon ügyfeleinknek lehetősége nyílik tapasztalatokat cserélni egymással, értékes információkat megosztani, illetve közös jövőbeli fejlesztési javaslatokat megvitatni.

A szakmai webinárokon ügyfeleink értékes információkra tehetnek szert a legnagyobb prioritást érintő kérdésekben.

Ügyfélvélemények

Kereskedő

Kiss Olivér – ELKO EP Hungary Kft.

„Olyan cégeknek ajánlom a Cégmenedzser bevezetését, akiket érdekel és akik számára fontos szempont, hogy a cégük a lehető leghatékonyabban működjön.”

Kivitelező

Lőke Attila - Rév-Kapu Kft.

„Megtöbbszöröztük a forgalmunkat, ezt nagyon jólesően mondhatom."

Szolgáltató

Szilágyi Judit - Neo Interactive Kft.

„Nagyon fontos, hogy egy-egy munkára, projektre mennyi időt fordítottunk és ennek mennyi volt a költsége. Mindezt valós időben tudjuk mérni.”

6 ok

Amiért a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszere megoldást nyújt a cégeknek

Pontosan átláthatók a céges eredmények, így bármikor tudatos döntés hozható.

A teljes körű bevezetési támogatással ügyfeleink 91%-ban elégedettek, amely kimagasló arány.

Nagykereskedőknek, márkaképviseleteknek, kivitelezőknek is szolgálunk megoldással.

Teljesen cégre szabott, egyedi vezetői kimutatások (dashboardok) segítenek, hogy még távollét esetén is azonnal átlátható legyen a cég.

Több szoftver helyett mindössze egyetlen rendszert kell kezelni a pontos adatok érdekében.

Integrált megoldás: webshoppal, hírlevél rendszerrel vagy más szoftverrel is integráljuk rendszerünket.

image 21
image 2
monitor kesz 1
Elismeréseink

Díjnyertes szoftverfejlesztő

A Vállalatirányítási rendszert és a Nonstop Riport szoftvert az a Cégmenedzser Szoftver Kft. fejlesztette, amely az elmúlt években számtalan díjat elnyert termékeivel.

Kérem a díjtalan demót

Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.

  • Kapcsolatfelvétel

Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet. 

tablet mockup