15 érv a Cégmenedzser mellett
Egy küldetés. Egy vízió. 20 éve a partnereink sikeréért dolgozunk.
VÍZIÓNK
Intelligens, digitálisan időtálló üzleti megoldásokkal támogatjuk partnereinket,
fókuszban tartva az ügyfélélményt
Ezért szeretnek ügyfeleink velünk dolgozni
növekedés
Garantált üzleti növekedés a pontos adatok által
Több mint 200 ügyfelünk árbevétele átlagosan 27%-kal nőtt a vállalatirányítási rendszerünk bevezetése után. Az új rendszer 20%-os működéshatékonyság-növekedést eredményezett, és 40%-kal gyorsabb lett az adatok elérése. Ráadásul ügyfeleink jelentős stresszcsökkenést tapasztaltak, és hatékonyabb döntéshozatalról számoltak be.
Így bátran vállalunk havidíjas szoftverhasználati konstrukciókban az országban egyedülálló növekedési- és szoftverbevezetési garanciát, hiszen meg vagyunk győződve arról, hogy az általunk biztosított ERP rendszer bevezetése jelentős növekedést hozhat vállalkozásuknak.
stabilitás
A Cégmenedzser Arany A-besorolású, megbízható vállalkozás
Egy szoftverbeszállítóval szemben a stabilitás az egyik legfontosabb elvárás, különösen akkor, ha hosszú távra tervezzük vállalatirányítási rendszerünk használatát. A Cégmenedzser olyan megbízható szoftverbeszállító, amelyet a DUN&BUDTSREET (korábban Bisnode) Arany A besorolású vállalkozások közé minősített. A Cégmenedzser csapata azon dolgozik, hogy partnereinket végig támogassa a sikerhez vezető úton.
MAGYAR BRANDS-DÍJAS MEGOLDÁSOK
7 Magyar Brands-díj
A Cégmenedzser 2020-ban nyerte el első Magyar Brands-díját, a Kiváló üzleti márka kategóriában. A rákövetkező évben már nemcsak ebben a kategóriában ismerték el tevékenységünket, hanem az Innovatív márka díját is megkaptuk, ráadásul 2022-ben és 2023-ban is duplázni tudtunk mindkét kategóriában. Nagy elismerésnek éljük meg az évenkénti megerősítést, hogy fejlesztéseinkkel, innovációinkkal jó úton haladunk.
MAGYAR MINŐSÉG HÁZA-DÍJAS SZOFTVER BEVEZETÉSI MEGOLDÁS
Sokat jelentenek a külső szakértők által megítélt díjak
Nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy NonStop Riport szoftverünk 2017-ben elnyerte a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Ikarosz Innovációs-díját, valamint hogy munkánkat a Magyar Minőség Társasága Magyar Minőség Háza-díjjal is elismerte. Büszkék vagyunk arra is, hogy a Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi Iparkamara által ajánlott vállalkozás vagyunk.
Köszönjük az elbírálóknak a megtisztelő bizalmat!
INTEGRÁCIÓ
Integráció a legnépszerűbb szoftverekkel
Ma már nem csak vállalatirányítási rendszerekben, hanem az üzleti folyamatok teljes körében érdemes gondolkodni, hogy csökkentsük a vállalat költségeit, növeljük az automatizációt és versenyelőnyre tegyünk szert.
A Cégmenedzser vállalatirányítási rendszerünk fejlesztése során kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy a saját rendszerünket a legnépszerűbb és legkönnyebben használható szoftverekkel integráljuk. Ehhez együttműködünk például a DUN & BRADSTREET (cégminősítő), a MailChimp (hírlevélküldő), a FAIR PAY CONTROL (kintlévőség-kezelő), a Loginet (web- és szoftverfejlesztő), valamint a Shoprenter, Unas (webáruházak) és az iLogistic (logisztikai rendszerek) szolgáltatókkal, továbbá a 19 bank rendszereivel és megoldásaival, hogy még hatékonyabbá tegyük a cégek munkáját és növeljük az eredményességüket.
MOBILITÁS
Bárhonnan elérhető vezetői kimutatások a cég pontosabb átlátásához
Az azonnali és helyes döntéshozatal rendkívül nagy versenyelőnyt jelent a vezetők és munkatársaik számára. Cégünk azonban ennél is tovább ment, és egyedi, több mint 100 vezetői kimutatást (NonStop Riport) fejlesztett ki, melynek köszönhetően megkaptuk az IKAROSZ Innovációs Díjat. A vezetői kimutatások bármikor és bárhonnan elérhetők, és lehetővé teszik a legfontosabb statisztikai adatok és kimutatások valós idejű követését, így azonnal reagálhatunk a folyamatokban felmerülő problémákra. A Cégmenedzser mobilalkalmazásának segítségével a legfontosabb adatok, projektek és feladatok távolról is ellenőrizhetők, és a céges dokumentumok bárhonnan elérhetők, így hatékonyabbá téve a munkavégzést az irodán kívül is.
támogatás
Hatékony szoftverbevezetés 91%-os elégedettséggel
Az üzleti sikerhez ma már szinte elengedhetetlen a megfelelő szoftver használata. Cégünk szoftverbevezetési osztálya és ügyfélszolgálata büszkén jelentheti ki, hogy kimagasló, 91%-os elégedettségi arányt ért el a felhasználók körében. Ennek oka, hogy csapatunk az országban egyedülálló Akadémiánkkal 3 hónapon belül bevezeti a rendszert, és minden kollégánk számára lehetővé teszi, hogy könnyen és hatékonyan használja azt. A videóportálunkban több mint 300 oktatóvideó található, amelyek segítenek az egyszerűbb elsajátításban.
A Cégmenedzser projektvezető csapata 20 éve vezeti be a munkatársakat a program használatába, szem előtt tartva az ügyféligényeket és azokat a témákat, amelyek fontosak az üzleti folyamatok hatékonyabbá tételéhez. Az általunk nyújtott szoftverbevezetési folyamat 2018-ban Magyar Minőség Háza Díjat kapott, melyet 100 minőségbiztosítási szakember szavazott meg.
IPARÁG SPECIFIKUS TUDÁS
Nagykereskedőkre, márkaképviseletekre, kivitelezőkre szabott megoldásokat kínálunk
Iparáganként más és más funkciók fontosak a cégeknek, igényeik is nagyon eltérőek lehetnek. Ügyfeleink visszajelzéseit, javaslatait figyelembe véve egyre kiforrottabb, és iparáganként egyedi megoldásokat tudunk kínálni.
Kollégáinkat folyamatosan képezzük, hogy a rengeteg iparági tudást minél hatékonyabban tudják átadni Ügyfeleinknek, ezzel megkönnyítve a bevezetés folyamatát és biztosítva a magas működési hatékonyságot.
képzések
Egyedülálló képzésekkel fejlődhetnek partnereink
A gyakorlati tapasztalatokra épülő, 100%-ban gyakorlatorientált Master Képzésünk célja, hogy átalakítsa és magasabb szintre emelje a vállalkozások működését. Évente több témában biztosítunk számítógépes oktatásokat ügyfeleinknek, például CRM, értékesítés és pénzügyek területén, és lehetővé tesszük a szoftverek hatékony kihasználását.
A számítógépes oktatás egyedülálló innovációja cégünknek, amely nagyobb ügyfélelégedettséget és az üzleti eredmények növekedését eredményezi.
RUGALMASSÁG
Egyedi kérések és igények kiszolgálása
Bármennyi funkcióval is rendelkezik egy rendszer, mindig előfordulhatnak új, egyedi igények. Egy jó rendszer olyan, mint egy kényelmes zakó, ahogy fejlődik és növekszik a cég, úgy szabható és alakítható igényeink szerint.
Mi úgy gondoljuk, hogy szoftverünk ügyfeleink igényei mentén fejlődhet a legjobban, ezért létrehoztunk erre a célra egy külön felületet, ahol partnereink megvitathatják és támogathatják egymás fejlesztési javaslatait. A legtöbb szavazatot kapott újítások pedig fejlesztési osztályunkra kerülnek, hogy az álmokból valóságot formáljunk.
ÁRFEKVÉS
Az elindulást megkönnyítő havi díjas konstrukció is elérhető
Célunk, hogy megoldásainkkal segíteni tudjuk a magyar KKV-k növekedését, amelyhez elengedhetetlen a hosszú távú jó kapcsolat, ami természetesen az árakból is fakad. Ezt az árazási folyamatoknál és stratégiánknál is figyelembe vesszük.
A Cégmenedzser vállalatirányítási rendszere havi díjas konstrukcióban is elérhető. Így nincs beruházási költség, önerő nélkül elindítható a bevezetés. A havi díj már az első hónapokban megtérül, hiszen az automatizációval feljavulnak a folyamatok, így munkaerő, idő és költség takarítható meg.
MAGYAR FEJLESZTÉS
Magyar piaci igényekre szabott szoftvermegoldás
A Cégmenedzser a magyar piacra készített megoldás, mely gyakorlati alapokon nyugvó, valós vállalkozói igények mentén került kialakításra, és természetesen mindenben megfelel a hazai szabályozásoknak. A támogatás magyar nyelven és a magyar piacra szabott árakon történik.
INNOVÁCIÓ
A fejlődés és innováció jellemzi mindennapi életünket
A világ vezető vállalatai kivétel nélkül valamilyen egyedi, új szemléletmódnak köszönhetik piacvezető szerepüket.
A Cégmenedzsernél lételemünk az innováció, megoldásaink egyedülállóak a magyar vállalati szegmensben. Többek közöt: partnereink ma már okosórán is megkaphatják üzeneteiket az elvégzett CRM feladatokról, a rendszer automatikusan küld levelet ügyfeleink partnerei felé bizonyos forgalmi összeghatár elérése esetén. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy olyan modulokat fejlesszünk ki, amellyel ügyfeleink versenyelőnyt érnek el piacukon.
TÁRSADALMI SZEREPVÁLLALÁS
Segítünk, mert segíteni jó érzés.
Az üzleti sikerek arra ébresztik rá az embereket, hogy a jó ügyekért érdemes harcolni. Adjuk hát meg másoknak is az esélyt arra, hogy egy szebb jövő álljon előttük.
Cégünk az S.O.S. Gyermekfalvak elkötelezett támogatója. Jó érzéssel tölt el minket, hogy hozzájárulhatunk ahhoz, hogy lehetőleg egy kisgyermek se nőjön fel törődés és gondoskodás nélkül.
REFERENCIÁK
Nincsenek korlátai a növekedésnek
Rendszerünk moduljait úgy terveztük meg, hogy a cégek növekedésével együtt a rendszer is skálázható legyen. Folyamatos fejlesztéseink és innovációink a garancia arra, hogy ügyfeleink egyedi igényeit is támogatni tudjuk.
Partnereink még a nehezebb gazdasági környezetben is növekedni tudtak, melyet egyértelműen a rendszer bevezetésével járó tudatosabb működésnek és objektívebb üzleti döntéseknek tulajdonítanak. Számunkra az a legnagyobb siker, hogy ügyfeleinket sikeressé tehetjük.
Ismerd meg jobban a Cégmenedzser vállalatirányítási rendszerét
Ügyfeleink, akik ismerik a Cégmenedzser mellett szóló 15 érvet
Kereskedő
Kereskedő
Kérem a díjtalan demót
Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.
- Kapcsolatfelvétel
Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet.