- Vevői rendelésnél beszerzési ár alatti figyelmeztetés
- Cikk információs panel
- CRM diagram szerkesztő: Új alfeladat munkaszám és határidő örökléssel
- CRM főablak ráfordítás számolása (nap része)
- Előleg felhasználása több részletben
- Paraméter ablakok megújulása
- Új lehetőségekkel bővült az Eszköznyilvántartó modul
- Projekthez tartozó CRM feladatok terv és tény ráfordításainak megjelenítése
1.Vevői rendelésnél beszerzési ár alatti figyelmeztetés
A vevői rendelésen a tételek rögzítését követően, a mentés után egy figyelmeztető ablak hívja fel a figyelmünket a beszerzési ár alatti tételekre.
Az ablakból leolvashatjuk a beszerzési árat, a vevői rendelésen rögzített árat és a különbséget.
A funkció használatához egy paraméter beállítás szükséges, melyben ügyfélszolgálatunk tud segíteni.
Előnye: A Cégmenedzser segítségével látni fogod a hibásan rögzített eladási árakat. Így már az ajánlat rögzítés, vagy a megrendelés rögzítésének pillanatában tudod korrigálni az áraidat. Ezzel növelheted céged nyereségességét.
2. Cikk információs panel
A cikkszám mezőbe kattintva előhívható a cikk információs panel, ahol az alapadatok fülön a termékről feltöltött fotót láthatjuk, míg a készlet fülön raktárankénti készletadatokat olvashatjuk le.
A funkció az alábbi felületeken érhető el:
- Vevőrendelés
- Beszerzési rendelés
- Bevételezés
- Engedmények kezelése
- Többszintű receptúra
- Címke nyomtatás
- Pénzügy ablak
- Bizonylat ablak
Előnye: Gyorsabban, ablakok közötti navigáció nélkül tudsz készlet információkat megtekinteni, hatékonyabb, gyorsabb lesz a saját és kollégáid munkája.
3. CRM diagram szerkesztő: Új alfeladat munkaszám és határidő örökléssel
CRM diagram használata során, ha új alfeladatot rögzítünk, lehetőségünk van a munkaszám és a határidő öröklésével elindítani az alfeladatot. Ebben az esetben az alfeladatnál a főfeladatban rögzített eredeti határidőt, illetve munkaszámot automatikusan kitölti a program.
Természetesen arra is van lehetőségünk, hogy öröklődés nélkül indítsuk az alfeladatot.
Előnye: Hatékonyabb, gyorsabb munkavégzés, rövidül az adminisztrációra fordított idő.
4. CRM – napokban megadott ráfordítások kezelése
A CRM főablakban amennyiben a munka ráfordítását napban/napokban adjuk meg, a program alapértelmezetten ezt 8 óra/nap ráfordítással számolja. Eltérő igény esetén ez paraméterezhető, ebben ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani.
- Számolt ráfordítás (Ráfordítás: sorában található érték)
- Rögzített ráfordítás (Ráfordítás sora alatt a jobb sarokban található érték)
Előnye: Napokig tartó munka esetén is pontos terv és tény munkaidő számítással mindig tudni fogod, hogy mennyi munkaórát fordítottál egy projektre/feladatra, és az mekkora költséget jelentett a céged számára.
5. Előleg felhasználása több részletben
Előlegszámla rögzítését követően, ha a számlát több részletben állítjuk ki, akkor lehetőségünk van a bankba beérkezett előleg összeget több részszámlára szétosztani. A részszámlák rögzítésének során az áthoz ablakban az előleg bizonylatot válasszuk ki, majd az áthozásra oszlopban adjuk meg az előleg összeget.
A következő részszámla kiállításakor, már a korábban felhasznált előleggel csökkentett összeg átemelésére lesz lehetőségünk.
FONTOS: A frissítés után az előleget minden esetben összegszerűen kell megadni.
Előnye: Egyszerűbb kezelés, kevesebb adminisztráció, kevesebb bizonylat, hatékonyabb munkavégzés.
6. Paraméter ablakok megújulása
Ebben a negyedévben is folytattuk a paraméter ablakok megújítását.
Az új felületen a műveleti gombok egységesen a menüszalagon találhatók, a képernyő bal oldalán pedig a korábban felrögzített paraméterek láthatók. Jobb oldalon a kiválasztott paraméter adatait olvashatjuk le, vagy új paraméter adatokat rögzíthetünk
Példák:
ILYEN VOLT – | ILYEN LETT |
Haszna:
Egységesebb megjelenés, könnyebb kezelés támogatása.
7. Új lehetőségekkel bővült az Eszköznyilvántartó modul
Felhasználói észrevételeket figyelembe véve továbbfejlesztettük az eszköznyilvántartó modult.
Új funkcióként elérhető:
- Korábban rögzített eszköz adatainak módosítása
- Elkészült bizonylatok visszakeresése dokumentumtárban (például: bevételezés, kiadás, átadás, selejtezés)
- Egyedi tulajdonságok rögzítése (a program más moduljaiban megszokott módon)
- A beszerzéshez tartozó szállítólevél vagy számlaszám, illetve beszállító partner kiválasztása
- Költséghely kiválasztása
További kényelmi funkcióként új eszköz felvitelekor mostantól duplikálásra is lehetőség nyílik, megkönnyítve az azonos típusú eszközök felrögzítését
8. Projekthez tartozó CRM feladatok terv és tény ráfordításainak megjelenítése
A Projekt ablakon elérhető „Munkaszámhoz tartozó CRM feladatok” képernyő lábléce kiegészült új mezőkkel, melyek alapján az összetettebb feladat struktúrák tervezett és tényleges ráfordításai áttekinthetőbbé váltak.
Az alfeladatok tervezett ráfordításainak összegét külön is láthatjuk, így pontosabbá válik a tervezés és a feladatok visszamérése