A Cégmendezser legújabb verziója november hónap folyamán minden ügyfelünk számára elérhetővé válik.
A legfontosabb fejlesztéseket és új funkciókat összegyűjtöttük számodra.
Tartalomjegyzék
Új Funkciók
1. CRM – ÚJ VERZIÓ
Hosszú tervezés és fejlesztés után novemberi verziófrissítésünk alkalmával válik elérhetővé a CRM modul új verziója. Régen volt ilyen jelentős változás a Cégmenedzser rendszerében, mivel ez nem egy könnyed ráncfelvarrás, hanem egy teljesen újragondolt verzió, ami természetesen új funkciókkal is bővült.
ÜGYFÉLBARÁT FELÜLET
Felhasználói visszajelzések alapján a CRM ablakok felépítése megváltozott. Áttekinthetőbb, és gyorsabban kezelő felületet hoztunk létre annak érdekében, hogy hatékonyabban és gyorsabban kezelhetőek legyenek a feladataink. Az új felületen akár egér nélkül is rendkívül gyorsan létrehozhatóak új bejegyzések. Többek között új köntöst kapott a CRM ablak, a gyors rögzítő felület, és a naptár felületek is.
KATEGÓRIÁK – ÚJ FUNKCIÓ
Lehetőség van különböző kategóriákat létrehozni, melyek segítségével elkülöníthetők az egyes feladat típusok. Külön tudjuk kezelni és listázni például az értékesítési folyamatainkat, marketing teendőinket, a vevőinkkel kapcsolatos kommunikációkat, ügyfélszolgálati bejelentéseket.
Ehhez mindössze a kategóriákat kell létrehoznunk, majd a bejegyzések rögzítésekor ki kell választanunk a megfelelőt.
Ez a funkció kifejezetten azoknak hasznos, akik a cégen belül több területtel is kapcsolatban állnak, többféle feladatot is ellátnak.
HELYSZÍN – ÚJ FUNKCIÓ
Megadható az egyes események vagy feladatok helyszíne, akár kézzel beírva, akár a partner címei közül választva. A megadott helyszínt a Google naptárunkban is láthatjuk, így ha úton vagyunk, a naptár bejegyzésből közvetlenül megnézhetjük a címet térképen, vagy indíthatunk navigációt a telefonunkon a megadott címre.
Ez a funkció az értékesítőknek, területi képviselőknek elengedhetetlen.
TÖMEGES FELADATKIOSZTÁS – ÚJ FUNKCIÓ
A munkaidő rögzítőhöz hasonló felületen akár az egér használata nélkül is lehetőség van feladatok kiosztására saját magunk, vagy a kollégák számára. Ez egy rendkívül hatékony módja annak, ha több feladatot akarunk egyszerre kiosztani, főleg akkor, ha hasonlókat, mert akár egy gombnyomással duplikálhatjuk a beállításokat.
MEGJEGYZÉSEK BEJEGYZÉSEKHEZ – ÚJ FUNKCIÓ
A Bejegyzésekhez ezentúl fűzhetőek szöveges megjegyzések is, ezzel kiválthatjuk a feladattal kapcsolatos e-mailezéseket, és minden információt egy helyen, a feladathoz kötötten elérhetünk.
FELADATOK ÜTEMEZÉSE – ÚJ FUNKCIÓ
Egy feladathoz van lehetőségünk ütemezést készíteni. Ennek akkor van kiemelt jelentőssége, ha a kollégák terheltségének figyelembevételével tervezzük a munkákat.
Ha egy feladatot több részletben lehet csak elvégezni, egy egyszerű grafikus naptár felületen beütemezhetjük előre, mely napokon és mikor kell dolgozni a feladaton, így hatékonyan tervezhetünk saját munkaidőnkkel, vagy munkatársaink erőforrásaival.
ALFELADATOK – ÚJ FUNKCIÓ
A feladatokhoz rögzíthetünk rész- vagy alfeladatokat, közvetlenül a CRM ablakban, valamint követhetjük ezek státuszait is. Egy beszerzési folyamatnál például alfeladatként kezelhetjük az árajánlatok bekérését, ártárgyalást, szerződéskötést, stb., és a különböző lépések állapotát egy felületen nyomon tudjuk követni.
Az alfeladatok rögzíthetőek akár előre felvett sablonból is, így néhány kattintással előállíthatunk egy komplexebb feladat listát.
Ezzel sokkal egyszerűbben státuszolhatunk nagyobb, összetettebb feladatokat és könnyebben áttekinthetjük az aktuális állapotokat.
CRM LISTA – MEGÚJULT
A szűrési lehetőségek kiegészültek új, sablonokkal történő szűrésekkel. A sablonok segítségével 1 kattintással megnézhetjük, pl.: mi az állapota a kiadott feladatainknak, mely munkatársunknak mekkora a terheltsége az adott héten, vagy milyen feladatok készültek el a megelőző héten.
HIPER GYORS FELADAT RÖGZÍTÉS – ÚJ FUNKCIÓ
Van lehetőség határidő, vagy konkrét ütemezés nélkül is feladatot rögzítenünk a rendszerbe. Ha rövid idő áll rendelkezésre az adminisztrációhoz, egyszerűen kiválaszthatjuk a partnert, megadhatjuk a feladat tárgyát (szövegét), és később beütemezhetjük a, vagy elláthatjuk határidővel a bejegyzést. Ezzel akár egyszerű feladatlistát (checklistet) is létrehozhatunk, néhány kattintással.
A határidővel nem rendelkező, vagy nem beütemezett feladatokat ezentúl a CRM feladataim panelen külön füleken láthatjuk, innen egyszerűen a feladatra duplán kattintva megnyithatjuk, vagy az egér jobb gombja segítségével módosíthatjuk.
2. PARTNEREK ÖSSZEVONÁSA
Sok cégnél problémát okoz és rengeteg időt felemészt a CRM rendszer naprakészen tartása és nagy bonyodalmat okoz, ha egy cég többször is szerepel a nyilvántartásunkban. Erre készítettünk egy megoldást, mellyel könnyen megszüntethetők a duplikációk, így munkát és időt spórolva neked.
Lehetőségünk nyílik két vagy több partner összevonására egy partnerré. A partnerek összevonása ablakon kijelölünk egy bázis partnert, aki mellé további partnereket adva átmásolhatók a partnerek tulajdonságai, így a hozzájuk tartozó, a rendszerben rögzített minden jellegű bejegyzést (pl. bizonylatok, CRM bejegyzések, partner kapcsolatok) a rendszer egyben fogja kezelni. Az összevonást követően csak a kijelölt, bázis partner marad a törzsben.
3. RENDSZERES SZÁMLÁZÁS
Ha rendszeresen számlázol ki szolgáltatásokat, vagy teljesítéseket, biztos zavar, hogy minden alkalommal létre kell hoznod a számlákat. Ennek most vége, ugyanis elkészült egy olyan fejlesztésünk, mellyel egy csak pár kattintás!
Az időszakonként rendszeresen ismétlődő számlázási feladatokat egyszerűsíti le. Lehetőségünk van tetszőleges pl. heti, két heti, havi ismétlődést kijelölni és ezt követően az adott időszak számláit néhány kattintással elő tudjuk állítani.
4. VERZIÓINFORMÁCIÓS LINK
A Cégmenedzser program bejelentkező képernyőjén, a Cégnév található “!” jelre kattintva, élő internet kapcsolat esetén, a verzió frissítésével kapcsolatos újításokat tartalmazó listát olvashatjuk el. A változásokról így minden kolléga értesülhet a frissítést követően.
Funkció bővítések
SZABADSÁGOK KEZELÉSE
Szabadnapok kezelése ezentúl a Szabadságkezelés felületen történik. Itt adhatjuk meg minden munkatársra nézve az adott évben kivehető szabadságok számát, és követhetjük a tervezett, illetve kivett szabadnapokat. A szabadságok jóváhagyásának folyamata is testreszabható, minden felhasználóhoz megadható jóváhagyó, így ha a szabadság igénylése engedélyhez van kötve, igénylése esetén a jóváhagyó személy automatikusan CRM feladatot kap a rendszerből, az igény elbírálására. Majd, a feladatot megnyitva engedélyezheti vagy elutasíthatja az igényelt szabadnapokat
EXCEL EXPORT BEÁLLÍTÁSOK BŐVÍTÉSE
A programban, a táblázatos formában megjelenő adatokat könnyedén exportálhatjuk a Cégmenedzser ikon -> Export menüjében. Alapértelmezett az xlsx formátum, mely részletgazdagabb formázási lehetőségeket ad. Az exportálható táblázatok, a képernyőn is megjelenő nevükkel azonosíthatók, mely jelentős könnyebbséget jelent. Exportálásra kerülnek a feltételes formázások és színezések is.
A táblázatok exportálására egy új lehetőségünk is van, melyet a táblázat fejlécében jobb egér gombbal történő kattintás után, a Táblázat exportálása menüben tudunk megtenni.
Webinárium
A webinárium tartalomjegyzéke:
(a számokra kattintva, könnyen az adott témát lehet megnyitni a videóban)
0:00:00 Bemutatkozás, téma ismertetés
0:00:28 Tematika ismertetés
0:00:50 GoToWebinar felület
0:02:02 Bemutató rendszer
0:02:24 Az újdonságok anyagi vonzata
0:02:49 Verzió módosítások
——————————————–
0:04:14 CRM
0:04:40 CRM ablak
0:05:30 Kategóriák – új funkció
0:06:56 Helyszín – új funkció
0:09:16 Tömeges feladatkiosztás – új funkció
0:12:39 Tömeges feladatkiosztás – felület séma
0:13:15 Megjegyzések bejegyzésekhez – új funkció
0:15:35 CRM feladataim – új fülek
0:15:54 Hiper gyors feladat rögzítés – új funkció
0:16:56 Ütemezés több részletben – új funkció
0:23:26 Alfeladatok – új funkció
0:27:02 CRM lista – megújult
0:28:40 CRM email küldés indítása
0:29:48 CRM feladatok visszakeresése
0:30:16 CRM lista sablon nem definiálható
——————————————–
0:31:07 Partnerek összevonása
——————————————–
0:31:13 Rendszeres számlázás
——————————————–
0:46:33 Szabadság kezelése
0:51:49 Munkanapok kezelése
——————————————–
0:55:00 Excel export beállítások bővítése
0:56:14 Excel export – jobb egérgombbal
——————————————–
0:57:30 Nincs OK a Pénzügy felületen
——————————————–
0:57:57 Munkaidő módosítás a gyorsrögzítőről is
——————————————–
0:58:33 Helykitöltő szövegek az üres táblázatokhoz
——————————————–
0:59:17 Házipénztár/bank – kiegyenlítés számlához kötése
——————————————–
1:00:17 Kérdés: CRM lista sablon nem definiálható
1:00:45 Kérdés: Rendszeres számlázás – teljesítés igazolás nincs
——————————————–
1:01:07 Egyedi tulajdonság, szavatosság kezelhető
——————————————–
1:02:10 Keresés funkció a táblázatok alábontásában
1:03:26 Statisztika keresés – Csak a kiválasztott csoportban
——————————————–
1:04:50 Összefoglaló, elköszönés