1. Megújult a CRM modul
Az egyik legnagyobb tavalyi fejlesztésünk a megújult CRM modul. Felhasználóbarátabb és jobban kezelhető lett, illetve ebben a formában a valós életet tudja teljesen követni, nem egy „ügymenet-sémát” ad. Új funkciók is kerültek bele, amelyek a modern üzleti folyamatokat támogatják, mint például a telefonos ügyfélszolgálatok számára hasznos kérdőíveket, a megújult keresőfelületet, vagy a CRM lista táblázat, amelyen keresztül a kiadott feladatok és a ráfordított idő is kiválóan nyomon követhető.
Egyre több ügyfelünk használja professzionálisan CRM rendszerünket, amely a tavalyi évben a felhasználói visszajelzések alapján és a legújabb értékesítési trendeknek megfelelően megújult.
Legyél te is professzionális CRM felhasználó és jelentkezz következő CRM oktatásunkra. Részletek itt.
2. Professzionális Leltár
Az év végi (vagy időszakonként elvégzett) leltározások megkönnyítésére sok ötletünket építettük be a rendszerbe. Ezentúl a leltárakat Excel táblázatokból is be lehet importálni a rendszerbe. A leltár rögzítését is több menetben lehet elvégezni, ami nagyobb raktárak esetében hasznos. A hordozható adatrögzítő egységek felhasználását is támogatja a Cégmenedzser. A leltározandó termékeket is egyszerű „húzd és vidd” módszerrel ki lehet jelölni. Az új felhasználóinkat is segítjük: a leltár funkción keresztül nyilvántartási árral együtt lehet a nyitókészleteket felvinni a rendszerbe.
Részletes leírást és oktató anyagokat itt találsz!
3. Új szerviz modul
Segítségével bármely szervizes vállalkozás ügymenetét fel tudjuk dolgozni. Akár kiszállásos, vagy helyi karbantartásokról, akár szerviz átvevőponton keresztül átvett termékek javításáról legyen szó. A javítás teljes életgörbéjét végigköveti a rendszer, az átvételtől elkezdve a javítás több fázisán keresztül, az áru kiadásáig és a garanciális ügyintézésig, ügyfeleink igényei szerint kidolgozott folyamatokban.
A szerviz modul nem az alaprendszer része, viszont, ha szervizes tevékenységet is folytatsz, akkor érdemes megnézned, mert megkönnyíti az életed.
További részletekért keresd vállaltvezetési tanácsadóinkat a sales@cegmenedzser.hu címen, vagy hívd a +36 1 814 7885-ös telefonszámot.