UNAS webshop integráció

Hogyan segíti a munkát az UNAS webshop integráció modul?

A rendszerben leegyszerűsödik és automatikussá válik a webshop adatainak bekerülése, frissítése, kezelése, a hibázási lehetőség jelentősen csökken.

Megrendelések automatikus érkeztetése: Gyorsabb teljesítés

A weboldalról azonnal, automatikusan érkeznek a megrendelések, ahonnan néhány kattintással elkészülhet az összes szükséges dokumentum. Megszűnik a kézi rögzítés, a folyamat a rendszerből továbbvihető.

Törzsadatok, cikkadatok automatikus frissítése: Hibamentes folyamat

A funkció segítségével automatikusan frissül a webáruház a Cégmenedzser rendszeréből. Az adatátadás előtt beállítható, mely termékek kerüljenek fel a webáruházba. Az árakat automatikusan frissíti a rendszer, így gyorsítva és hibamentessé téve a folyamatot.

mock Unas DunBr Vevokereses 1
screenshot hatter 3
2023 02 24 11h19 13 masolata
screenshot hatter 2

Kategorizálható termékek: Egyedi termékstruktúrák kialakítása

A termékek több kategóriába is helyezhetőek, illetve a vállalatirányítási rendszerben és a webáruházban eltérő termékstruktúrák is létrehozhatóak. Így a vásárlók számára könnyen kereshetőek a termékek, a logisztika pedig a szakmai megnevezésekkel dolgozhat.

Webáruház szinkronizálása: Kétoldalú adatáramlás

A rögzített termékek felkerülnek a webáruházba, a kétoldalú adatáramlásnak köszönhetően a weben érkező új vevők pedig bekerülnek a rendszerbe. Ha a vevő később az üzletben vásárol, a rendszerben már szerepelnek az adatai és korábbi rendelései.

Cikknév / webshop név rögzítése: Könnyű kereshetőség

A két rendszerben eltérő névvel is rögzíthető ugyanaz a termék, amit a termék párosítás hoz szinkronba, ezzel segítve a vásárlók számára könnyű termékkeresést és a SEO-t.

Készletinformációk a weben: Könnyen beállítható adatok

A Cégmenedzserben beállítható, hogy mely raktárak készlete jelenjen meg a webáruházban, illetve szabályozható, hogy az összkészlet vagy csak a szabad készlet mennyisége legyen látható.

Unas 2
screenshot hatter 1
unas szakerto 02
screenshot hatter 3

Cikkhez kapcsolódó alternatív termékek rögzítése: Helyettesítő opció

A cikkekhez alternatív termék kapcsolható, így ha a vásárló által keresett termék nincs készleten, a rendszer automatikusan felajánlja a helyettesítő terméket.

Automatikus adatszinkron: Szabályozható az adatcsere gyakorisága

Beállítható, hogy milyen gyakran cseréljen adatot a Cégmenedzser Szoftver és az Ön webshopja. Lehetőség van csak tranzakciónkénti adatcserélésre, de lehet ezt fixen intervallumokra is beállítani (például óránként, 3 óránként, naponta, stb).

További funkciók

  • A kifutott cikket helyettesítő termékek beállítása
  • Mennyiségi egységárak
  • 5 kép a cikkhez, alapértelmezett kép beállítása
  • Dokumentumok csatolása
  • Aktív, inaktív cikkek
  • Akciók, kuponok kezelése
  • Ajándékcsomagolás
  • Adatszinkronizálás, statisztika
  • SEO-modul, keresőbarát linkek
  • Google Analytics, Webmaster tools integráció
  • Mobilra optimalizált áruház
  • 301-es átirányítás
  • Chat modulok
  • OptiMonk integráció/li>
  • Google Sitemap integráció, Google Adwords Remarketing, Google+ integráció, Google Tag Manager integráció
  • Facebook webáruház, Facebook megosztás köszönőoldalon, Facebook rajongói doboz, Facebook konverzió követés, Facebook hozzászólás modul, Facebook és Google fiókkal való bejelentkezés, közösségimédia-megosztás
  • Hírlevélrendszer
  • Termékmegosztó site integráció

Kérem a díjtalan demót

Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.

  • Kapcsolatfelvétel

Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet. 

tablet mockup