Szerviz modul
Hogyan segíti a munkát a Szerviz modul?
A szervizelési folyamat a bevizsgálástól kezdve a munkafolyamatokon át az ügyfélkommunikációig könnyen rögzíthető és követhető.
Szerviz munkalap: Minden szükséges információ rendelkezésre áll
A javításra váró eszköz/jármű adatai részletes szerviz munkalapon rögzíthetők: partner- és pénzügyi adatok, készülék és garanciális adatok, kapcsolódó információk - így minden szükséges adat áttekinthetően jelenik meg.
Szerviz státuszok: Hatékony munkaszervezés
A teljes szervizelési folyamat státuszokkal illetve alstátuszokkal látható el, ezzel mindig egyszerűen nyomon követhető mely területeken mekkora a terheltség, így segítve a hatékonyabb munkaszervezést.
Anyag kiadás: Alkatrészek és eszközök gyors rögzítése
A javítás során felhasznált alkatrészek és anyagok könnyen rögzíthetők a javításhoz: néhány kattintással kiadható készletről, így a szerviz munkalapon ez költségként jelenik meg.
Adatlap: Nyereségek pontos számítása
Egy felületen megjelenik az adott munkához kapcsolt összes adat a számláktól kezdve a kiadott anyagokon át, a ráfordított munkaidőig minden áttekinthető, így a munkák nyereségei pontosan számolhatóak.
Feladatkiosztás: Gyors munkaszervezés
A felületen gyorsan és egyszerűen rögzíthetőek a feladatok, melyek néhány kattintással munkatársakhoz is rendelhetők, így segítve a gyors munkaszervezést.
Csere eszköz kezelés: Pontos nyilvántartás és egyszerű számlázás
A javítási folyamat idejére biztosított csere eszközök kiadása és visszavétele rögzíthető a rendszerben. Megadható, hogy a csere eszköz ingyenes, vagy bérelhető - utóbbi esetben könnyen kiállítható a számla.
Bevizsgálás: Árajánlatok pontos kalkulációk alapján
A javítást megelőző hibafeltárás során könnyen rögzíthetőek a hibakódok, hibák leírásai, szükséges alkatrészek, várható munkaidő és összes felmerülő költségek, így pontos árajánlat készülhet.
Szerviz ajánlat: Többféle ajánlat is adható
A javítás előtt többféle árajánlat adható: a bevizsgálás során rögzített adatok alapján, illetve az előkalkulációtól eltérve manuálisan is megadható árajánlat. Így az ügyfél további kéréseit figyelembe véve igazán pontossá válnak az árajánlatok.
Ügyfélkapcsolat: Gyors és hatékony kommunikáció
Az adott feladat illetve kommunikáció néhány kattintással az ügyfélhez rögzíthető. Így könnyen kereshetőek az előzmények, nem szükséges több rendszerben hosszasan keresni egy-egy információt.
Járműtörzs: Garanciális adatok nyilvántartása
A garanciális eszközök rögzíthetők - a járműtörzsből a rögzített eszközökhöz CRM feladat és munkalap csatolható. A történetéből láthatóak a korábbi szerviz és garanciális adatok, így pontos nyilvántartás érhető el.
További funkciók
- Anyag visszavét
- Beszállítói rendelés
- Duplikálás
- Iktatás / keresés
- Archiválás
- Dolgozók kezelése
- Hitelkeret beállítás
- Cikktörzs
További modulok
Kérem a díjtalan demót
Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.
- Kapcsolatfelvétel
Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet.