Szerviz modul

Hogyan segíti a munkát a Szerviz modul?

A szervizelési folyamat a bevizsgálástól kezdve a munkafolyamatokon át az ügyfélkommunikációig könnyen rögzíthető és követhető.

Szerviz munkalap: Minden szükséges információ rendelkezésre áll

A javításra váró eszköz/jármű adatai részletes szerviz munkalapon rögzíthetők: partner- és pénzügyi adatok, készülék és garanciális adatok, kapcsolódó információk - így minden szükséges adat áttekinthetően jelenik meg.

Szerviz státuszok: Hatékony munkaszervezés

A teljes szervizelési folyamat státuszokkal illetve alstátuszokkal látható el, ezzel mindig egyszerűen nyomon követhető mely területeken mekkora a terheltség, így segítve a hatékonyabb munkaszervezést.

Szerviz munkalap 1
screenshot hatter 3
Anyag kiadas
screenshot hatter 2

Anyag kiadás: Alkatrészek és eszközök gyors rögzítése

A javítás során felhasznált alkatrészek és anyagok könnyen rögzíthetők a javításhoz: néhány kattintással kiadható készletről, így a szerviz munkalapon ez költségként jelenik meg.

Adatlap: Nyereségek pontos számítása

Egy felületen megjelenik az adott munkához kapcsolt összes adat a számláktól kezdve a kiadott anyagokon át, a ráfordított munkaidőig minden áttekinthető, így a munkák nyereségei pontosan számolhatóak.

Feladatkiosztás: Gyors munkaszervezés

A felületen gyorsan és egyszerűen rögzíthetőek a feladatok, melyek néhány kattintással munkatársakhoz is rendelhetők, így segítve a gyors munkaszervezést.

Csere eszköz kezelés: Pontos nyilvántartás és egyszerű számlázás

A javítási folyamat idejére biztosított csere eszközök kiadása és visszavétele rögzíthető a rendszerben. Megadható, hogy a csere eszköz ingyenes, vagy bérelhető - utóbbi esetben könnyen kiállítható a számla.

Csereeszkoz
screenshot hatter 1
Ajanlat adatai
screenshot hatter 3

Bevizsgálás: Árajánlatok pontos kalkulációk alapján

A javítást megelőző hibafeltárás során könnyen rögzíthetőek a hibakódok, hibák leírásai, szükséges alkatrészek, várható munkaidő és összes felmerülő költségek, így pontos árajánlat készülhet.

Szerviz ajánlat: Többféle ajánlat is adható

A javítás előtt többféle árajánlat adható: a bevizsgálás során rögzített adatok alapján, illetve az előkalkulációtól eltérve manuálisan is megadható árajánlat. Így az ügyfél további kéréseit figyelembe véve igazán pontossá válnak az árajánlatok.

Ügyfélkapcsolat: Gyors és hatékony kommunikáció

Az adott feladat illetve kommunikáció néhány kattintással az ügyfélhez rögzíthető. Így könnyen kereshetőek az előzmények, nem szükséges több rendszerben hosszasan keresni egy-egy információt.

Járműtörzs: Garanciális adatok nyilvántartása

A garanciális eszközök rögzíthetők - a járműtörzsből a rögzített eszközökhöz CRM feladat és munkalap csatolható. A történetéből láthatóak a korábbi szerviz és garanciális adatok, így pontos nyilvántartás érhető el.

Ugyfelkapcsolat.png masolata
screenshot hatter 1

További funkciók

  • Anyag visszavét
  • Beszállítói rendelés
  • Duplikálás
  • Iktatás / keresés
  • Archiválás
  • Dolgozók kezelése
  • Hitelkeret beállítás
  • Cikktörzs

Kérem a díjtalan demót

Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.

  • Kapcsolatfelvétel

Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet. 

tablet mockup