Partnerkezelés

Hogyan segíti a munkát a Partnerkezelés modul?

Könnyen kezelhetővé válik a partnerlista, lehetőség van hitelkeret beállítására, dokumentumok iktatására, az egyedi tulajdonságok beállításával könnyen statisztikázhatóvá válnak az adatok.

Partnerek nyilvántartása: könnyű statisztikázhatóság

A teljes partnerlista rögzíthető (beszállító, vevő, érdeklődő, együttműködő). Megadhatók a teljes körű cégadatok, a partnerhez kapcsolódó magánszemélyek, különböző címek (akár több is), saját megjegyzések rögzíthetők.

Több cím megadása partnerekhez: a kiszállítás bárhova kérhető

A kiszállítás címe eltérhet a partner címétől. A beszállítói rendelés, a vevőrendelés, illetve a ki- és beszállítás is kérhető más-más szállítási címekre.

mockup.9 1
screenshot hatter 3
Hitelkeret beallitasa
screenshot hatter 2

Pénzügyi adatok: partnertípusonként változtatható

Partnertípustól függően (vevő, beszállító) eltérő pénzügyi adatok adhatók meg a modulban.

Hitelkeret beállítása: partnerenként

Partnerenként egyedi hitelkeret-beállítási lehetőség van, amelyre megrendelésnél figyelmeztet a program

Partnerösszevonás: átlátható lista

Többszörös rögzítés, duplikálás esetén a partnerek összevonhatók, így a partnerlista átláthatóvá válik.

Egyedi tulajdonságok rögzítése: testreszabható információk

A rendszerbe egyedi tulajdonságokat lehet felvinni, amire szűrhetünk, csoportosíthatunk, vevőkeresést indíthatunk, amikre statisztikák készíthetők.

Egyedi tulajdonsagok
screenshot hatter 1
Partnerhez kapcsolt ugyletek  konnyu feladatosszevonasok
screenshot hatter 3

Partnerhez kapcsolódó CRM: egyszerűen és gyorsan

A kapcsolódó feladatokat, eseményeket egyszerűen és gyorsan vissza lehet keresni, új CRM-bejegyzéseket lehet létrehozni.

Partnerhez kapcsolt ügyletek: könnyű feladat összevonások

Partnerhez kapcsoltan lehetőség van ügylet létrehozására, ezzel összefogva a kapcsolódó feladatokat, munkákat.

Dokumentumiktatás: átlátható és könnyen kereshető

Partnerhez, cikkhez, dolgozóhoz, termékcsoporthoz, cikkcsoporthoz, ügylethez, CRM-feladathoz, eszközhöz lehet dokumentumot csatolni – például szerződéseket, számlákat, használati útmutatót, jótállást, munkaszerződést, igazolványmásolatot, képet, Excel-táblát, munkához kapcsolódó dokumentációkat, nemcsak fájlokat, hanem hivatkozásokat.

Dokumentumiktatas 1
screenshot hatter 1

Kérem a díjtalan demót

Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.

  • Kapcsolatfelvétel

Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet. 

tablet mockup