EDI
Hogyan segíti a munkát az EDI modul?
Az EDI különböző üzenetek ellenőrzött csatornákon történő elektronikus cseréjét jelenti két rendszer között, ahol bármelyik fél lehet az üzenet küldője vagy fogadója. Az elektronikus dokumentumokat, amelyek a szigorúan megformázott üzeneteket tartalmazzák, a program átalakítja egy másik szabványos EDI formátumra, melyet a fogadó fél rendszere dekódol, ezzel segítve a biztonságos adatátvitelt.
Rendelések beolvasása: biztonságos rendelés feldolgozás
A CÉGMENEDZSER a megfelelő mappa használatával beolvassa a vevői rendeléseket és megjeleníti azokat a felhasználó számára. A beolvasás után kiválasztható, mely rendelések legyenek a rendszerbe importálva, hogy feldolgozhatóak legyenek.
Számlák előállítása: biztonságos és gyors adatátadás partnereknek
A számlák gyors és hibamentes továbbítása sem akadály többé: a számla elkészültekor a Cégmenedzser rendszere az EDI-t használó partnereknek automatikusan küldi a számlát, így a tárolás, nyomtatás és továbbítás a rendszerkapcsolaton keresztül történhet.
Jogi környezet: minden jogszabálynak megfelelő rendszer
Az EDI szolgáltatás megfelel az EU irányelveknek, valamint a magyar törvényi szabályozásoknak. A friss jogszabályokat követve frissül a rendszer.
Biztonság: adatáramlás zárt rendszerben
A funkció segítségével biztonságos adatáramlás alakítható ki a folyamatokban, a zárt rendszeren belül történő események védelmet biztosítanak a megoldást használó vállalkozások számára.
Stabil háttér: professzionális EDI szolgáltatók bevonása
A CÉGMENEDZSER stabil hátterű, megbízható EDI szolgáltatókkal biztosítja a funkció zavartalan működését. A szolgáltató partnerek több, mint 1000 feletti ügyfélszámmal rendelkeznek.
Gyors kommunikáció: adattovábbítás pár másodperc alatt
A dokumentumok az elküldést követően másodperceken belül megjelennek a partner rendszerében, így mindig naprakész információkat láthatunk a gördülékeny munkamenet támogatásához.
Erőforrás megtakarítás: automatikus adatátvitel
A funkció automatikusan küldi az adatokat a megfelelő rendszerekbe, ezzel megszüntetve a dokumentumkezelés manuális feladatait és hibamentessé téve a folyamatot.
Fájlok biztonságos továbbítása: SRS Informatikai szolgáltató partner
Az SRS Informatikai szolgáltató felügyeletével a rendszerből elkészült állomány biztonságban eljut a partnerhez. A funkció eléréséhez a vállalkozás saját szerverén keresztül elérhető ECOD Connector Client nevű program segítségével van lehetőség a rendszerből generált XML fájlformátumok feldolgozására és továbbítására.
Kapcsolat létrehozása: First Businesspost összeköttetés
A rendszerben lehetőség van a 1stbp Download Manager program által előállított megrendelések beolvasására és a CÉGMENEDZSER-ben történő számlák automatikus átadására a 1stbp Message szoftver számára.
GLN/ILN kód: bármely formátum használható
Az adatátvitel során a rendszerek a vállalkozás által használt kódformátumok segítségével azonosítják a paramétereket, vagyis, hogy melyik adatcsomagot (pl. feladó, számlaszám, szállítási cím) hova kell továbbítani, ezzel segítve a hibamentes, szabványos adatcserét.
Többféle formátum kezelése: Ahány partner, annyi féle EDI formátum
A rendszer könnyedén kezeli a partnerenként eltérő formátumokat. Az eltérő EDI formátumok használatához szükséges beállításokat a szolgáltatóval és partnereinkkel egyeztetve állítjuk be.
További modulok
Kérem a díjtalan demót
Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.
- Kapcsolatfelvétel
Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet.