CRM

Hogyan segíti a munkát a CRM modul?

A modul segítségével minden feladat pontosan követhető, értesítések is beállíthatók – így mindig naprakészek a folyamatok, ezzel támogatva a hatékonyságot és a gyors megvalósítást.

Naptár funkció: Nincs több elfelejtett feladat

A felelős munkatárs naptárában minden feladata megjelenik - beállítható a Cégmenedzser nyitólapján is a feladatok megjelenítése, így mindig láthatóak a beállított tennivalók. Az áttekinthetőség érdekében a naptár megjelenése is paraméterezhető.

Feladatok tulajdonságai: Priorizálható teendők

A feladatokhoz megadhatóak tulajdonságok, például felelős, határidő, munkaszám, leírás, dokumentumok. A feladathoz kapcsolható sürgősség és tervezés is. Az adatok bármikor visszakereshetőek.

mock Bank Bizomanyos 2
screenshot hatter 3
Feladat keszites
screenshot hatter 2

Elvégzett feladatok nyomonkövetése: Statisztikázható feladatvégzések

A funkció segítségével statisztikázható, mely kolléga mennyi feladatot végzett el, de követhetők a késések és az egymásból következő, kapcsolt feladatok is.

Munkafázisok kialakítása: Tevékenységek munkaideje könnyen elszámolható

Létrehozhatóak cégre szabott munkafázisok, melyek segítségével az adott munkára szánt idő és szolgáltatások könnyen elkönyvelhetőek. A tevékenységek így gyorsan csoportosíthatóak és kereshetőek.

Google Naptár szinkronizálás: Minden teendő átláthatóan

A szinkronizáció bekapcsolásával a rendszerben rögzített események megjelennek a Google Naptárban is, így például könnyen küldhető meghívó. A Google Naptárban rögzített esemény a rendszerben is megjelenik, így gyorsan készülhet belőle feladat.

Partnerhez / munkaszámhoz köthető kommunikáció: Pontos visszakövethetőség

A korábbi kommunikációk felvihetők, illetve az aktuális egyeztetések is kapcsolhatóak a kijelölt partnerhez vagy projekthez. Az időráfordítások is rögzítésre kerülnek, így még pontosabb a kimutatás és az utókalkuláció.

Naptar
screenshot hatter 1
CRM csatolmanyok dokumentumok
screenshot hatter 3

Feladatokhoz köthető dokumentumok: Gyors rögzítés és teljes átláthatóság

A feladatokhoz tetszőleges formátumú fájlok csatolhatók - ezek a dokumentumok azonnal megjelennek a feladat felelősénél, illetve bekerülnek a dokumentumtárba, így teljesen átláthatóvá téve a kapcsolódó dokumentumokat.

Fájl csatolása kommunikációhoz: Keresés nélküli áttekinthetőség

Minden bejegyzéshez korlátlan számú fájl kapcsolható. A kapcsolt fájlok lehetnek képek, adat fájlok, de akár szkennelt dokumentumok is. Így keresés nélkül áttekinthető a kommunikációhoz kapcsolódó összes dokumentum.

Határidő kezelése: Értesítések a pontosság szolgálatában

Minden feladathoz kapcsolható határidő, így a rendszer jelzi, ha a határidőn túlra van ütemezve a feladat, vagy, ha a határidő hamarosan lejár. Az értesítési ablakban pontos információk jelennek meg a határidők függvényében.

Munkaidő nyilvántartás: Hatékony adminisztrációs folyamatok

A rögzített időráfordítás automatikusan bekerül a munkaidő nyilvántartásba, ezzel automatikussá válik az adminisztráció. A munkaszám megjelölésével a projektadatlapon is megjelenik a ráfordított idő.

hatarido Terv teny munkaido
screenshot hatter 1

Kérem a díjtalan demót

Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.

  • Kapcsolatfelvétel

Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet. 

tablet mockup