CRM
Hogyan segíti a munkát a CRM modul?
A modul segítségével minden feladat pontosan követhető, értesítések is beállíthatók – így mindig naprakészek a folyamatok, ezzel támogatva a hatékonyságot és a gyors megvalósítást.
Naptár funkció: Nincs több elfelejtett feladat
A felelős munkatárs naptárában minden feladata megjelenik - beállítható a Cégmenedzser nyitólapján is a feladatok megjelenítése, így mindig láthatóak a beállított tennivalók. Az áttekinthetőség érdekében a naptár megjelenése is paraméterezhető.
Feladatok tulajdonságai: Priorizálható teendők
A feladatokhoz megadhatóak tulajdonságok, például felelős, határidő, munkaszám, leírás, dokumentumok. A feladathoz kapcsolható sürgősség és tervezés is. Az adatok bármikor visszakereshetőek.
Elvégzett feladatok nyomonkövetése: Statisztikázható feladatvégzések
A funkció segítségével statisztikázható, mely kolléga mennyi feladatot végzett el, de követhetők a késések és az egymásból következő, kapcsolt feladatok is.
Munkafázisok kialakítása: Tevékenységek munkaideje könnyen elszámolható
Létrehozhatóak cégre szabott munkafázisok, melyek segítségével az adott munkára szánt idő és szolgáltatások könnyen elkönyvelhetőek. A tevékenységek így gyorsan csoportosíthatóak és kereshetőek.
Google Naptár szinkronizálás: Minden teendő átláthatóan
A szinkronizáció bekapcsolásával a rendszerben rögzített események megjelennek a Google Naptárban is, így például könnyen küldhető meghívó. A Google Naptárban rögzített esemény a rendszerben is megjelenik, így gyorsan készülhet belőle feladat.
Partnerhez / munkaszámhoz köthető kommunikáció: Pontos visszakövethetőség
A korábbi kommunikációk felvihetők, illetve az aktuális egyeztetések is kapcsolhatóak a kijelölt partnerhez vagy projekthez. Az időráfordítások is rögzítésre kerülnek, így még pontosabb a kimutatás és az utókalkuláció.
Feladatokhoz köthető dokumentumok: Gyors rögzítés és teljes átláthatóság
A feladatokhoz tetszőleges formátumú fájlok csatolhatók - ezek a dokumentumok azonnal megjelennek a feladat felelősénél, illetve bekerülnek a dokumentumtárba, így teljesen átláthatóvá téve a kapcsolódó dokumentumokat.
Fájl csatolása kommunikációhoz: Keresés nélküli áttekinthetőség
Minden bejegyzéshez korlátlan számú fájl kapcsolható. A kapcsolt fájlok lehetnek képek, adat fájlok, de akár szkennelt dokumentumok is. Így keresés nélkül áttekinthető a kommunikációhoz kapcsolódó összes dokumentum.
Határidő kezelése: Értesítések a pontosság szolgálatában
Minden feladathoz kapcsolható határidő, így a rendszer jelzi, ha a határidőn túlra van ütemezve a feladat, vagy, ha a határidő hamarosan lejár. Az értesítési ablakban pontos információk jelennek meg a határidők függvényében.
Munkaidő nyilvántartás: Hatékony adminisztrációs folyamatok
A rögzített időráfordítás automatikusan bekerül a munkaidő nyilvántartásba, ezzel automatikussá válik az adminisztráció. A munkaszám megjelölésével a projektadatlapon is megjelenik a ráfordított idő.
További modulok
Kérem a díjtalan demót
Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.
- Kapcsolatfelvétel
Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet.