Hogyan segíti a munkát a beszerzés modul?
A vevői megrendelésekhez szükséges készletek teljeskörű menedzsmentjét lehetővé teszi, illetve könnyedén átláthatóvá válnak a beszállítói ajánlatok és megrendelések.
Cikktörzs: minden adat egy helyen elérhető az adott termékről
A rendszerben egy komplex ablakban devizanemtől függetlenül kezelhető a teljes terméktörzs akár SARZS vagy LOT számok használatával. Könnyedén átláthatóvá válnak raktáronként a rendelkezésre álló cikkek, kapcsolódó- vagy helyettesítő termékek.
Csoportok: Termék- és cikkcsoportok alkalmazása
Egy termék különböző termékcsoportba és cikkcsoportba sorolható be. Ezek a besorolások sokkal részletesebbé teszik a lekérdezéseket és segítenek az árazásban.
Beszállítók, alvállalkozók nyilvántartása
A rendszerben könnyedén kezelhető a partnerlista: megadhatóak teljeskörű cégadatok, a partnerhez kapcsolódó magánszemélyek, saját megjegyzések illetve egyedi tulajdonságok.
Címek menedzselése: több cím rendelése partnerekhez
A rendszerrel kezelhetők a beszállítói-és a vevői rendelések szállítási címei, akár több címet is kezelve. Lehetőség van arra is, hogy egy beszállítói rendelés közvetlenül a címzetthez érkezzen meg.
Bevételezések kezelése: beérkezett tételek készletezése
A szállítólevélen vagy számlán érkezett árut egyből a megfelelő raktár készletére lehet állítani, ezzel hibamentessé téve a bevételezési folyamatot. Excel tábla segítségével akár tömeges bevételezésre is lehetőség van. A bevételezések a rendszerben egy listában nyomonkövethetők.
Bevételezés előtti értékesítés: forgalomnövelés készletnövelés nélkül
A bevételezés előtt is értékesíthető termék: ha az áruátvételt követően még nem történt meg a bevételezés, de a megrendelést sürgős teljesíteni, lehetőség van a kiszolgálásra. A készletrendezés funkció segít abban, hogy a készlet mindig hibátlan legyen.
Készletvezetés funkció: a bevételezés és az értékesítés összehangolása
A negatív mutatóba átment termékek könnyen ellenőrizhetőek, így korrigálható, ha az értékesítés megelőzte a bevételezést, esetleg elmaradt a készletre vétel. A korrigálandó termékek könnyedén, akár grafikonokkal is átláthatóak.
Gyári szám: azonosítás és nyilvántartás
A CÉGMENEDZSER segítségével könnyedén egy nyilvántartásban nyomon követhető a termékek gyári száma, mely segíti a termékek gyorsabb és pontosabb beazonosítását.
Alapanyag bevételezés: beszerzési és eladási árak átláthatóan
A rendszer fa struktúrában kezeli a termékek beszerzési és eladási árait, így könnyedén átlátható az összetevők árképzése, mely kihat a termékek aktuális eladási áraira. Egy drágábban beérkező alapanyag esetén néhány kattintással aktualizálható az alapanyag és a hozzá kapcsolódó termékek ára is.
Kiszállítások ütemezése: kiszállításra váró rendelések nyomon követése
Követhető kiszállításhoz rendelkezésre álló készlet mennyiség, illetve a kiszállítás történhet több ütemben is. A rendszer jelzi, amikor beérkezik az áru és így a rendelés teljesíthetővé válik.
Szavatossági idő: lejárati idők nyilvántartása és ellenőrzése
A bevételezés során megadható a termékek szavatossági ideje, mely dátumra szűrve akár raktáranként ellenőrizhető, így még a lejárati dátum előtt intézhető a termékek mozgatása.
További funkciók
- Cikktörténet
- Beszállítói adatok
- Vonalkód kezelés
- Leírások menedzselése
- ÁKöltségnövelt beszerzési árak
- Dokumentum iktatás
- Gyártói cikkszám
- Beszerzési ártörténet
- Termékek rendezése
- Vonalkód etikett nyomtatása
- Címkenyomtatás
- Árukhoz rendelt képek
- Vevői/Szállítói visszáru
További modulok
Kérem a díjtalan demót
Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.
- Kapcsolatfelvétel
Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet.