Soha nem volt ekkora súlya az üzleti döntéseknek
Vállalatirányítási rendszer nélkül NINCS válságálló cég
Az első 30 megrendelő számára havi díjas konstrukcióban is elérhető a Magyar Brands-díjas vállalatirányítási rendszer
Itt az idő, hogy bevezesd a cégedbe a vállalatirányítási rendszert?
Jelek, hogy a cég már megérett egy ERP rendszerre
- Megannyi Excel táblából és szoftverből időigényes az adatok kinyerése, végül mégsem láthatók át az eredmények pontosan.
- A döntések jellemzően megérzésből születnek, mert a döntési folyamathoz szükséges adatok hiányosak.
- Rendezetlenek a munkafolyamatok, kimaradnak munkafázisok, ami miatt jelentős bevételtől esik el a cég.
- A pontatlan adatok, a költséges folyamatok, a kiesett bevétel állandó stresszokozó, a minőségi munkához szükséges minőségi környezet nem valósul meg .
- Számos folyamat még manuális módon zajlik, és emiatt költséges, a cég a legtöbb területen nem állt át az automatizmusra.
HA TÖBB PONTBAN ráismertél a cégedre, próbáld ki a demónkat vagy kérj ajánlatot!
Miért egy vállalatirányítási rendszer segíti a cég stabilitását a válságban?
Egyetlen rendszerben, pontos adatok alapján, költséghatékony döntéseket hozhatsz
- Több szoftver helyett mindössze egyetlen integrált rendszert kell kezelni a legfrissebb adatok kinyerése érdekében.
- Pontosan átláthatóvá válnak az eredmények, ezzel segítve a tudatos döntéshozatalt, valamint 20%-kal növelve az eredményességet.
- Teljesen cégre szabott, egyedi vezetői kimutatások, azaz dashboardok segítik a cégvezetőt, hogy még távollét esetén is azonnal átlássa a cégét.
- A Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszert használók átlagosan minimum 1 munkatárs alkalmazását kiváltják. Számszerűsítve ez körülbelül havi 200.000 Ft-os költséget jelent a minimum 500.000 Ft-tal szemben.
Eredményesebben működne a céged egy ERP rendszerrel, de túl költségesnek gondolod?
A megoldás: vállalatirányítási rendszer havi díjas konstrukcióban
A Cégmenedzser az első 30 megrendelőnek felajánlja a lehetőséget, hogy a vállalatirányítási rendszert havi díjas konstrukcióban használja.
- Nincs beruházási költség, önerő nélkül elindítható, az országban egyedülálló bevezetési és növekedési garanciával.
- Nincs rejtett költség, minden hónapban ugyanannyi összeg fizetendő.
- A havi díj már az első hónapokban megtérül, hiszen az automatizációval feljavulnak a folyamatok, így munkaerő, idő és költség takarítható meg.
- Skálázható megoldás: lehetőség van igény szerinti bővítésre.
- Kedvező vásárlási feltétel: ha a bérlés indulásától számított 1 éven belül a vásárlás mellett döntesz, akkor az előző 1 év havi díjának 50%-át beszámítjuk a vételi árba.
- A havi díjjal egy sikerközösséget is kapsz, ahol kapcsolati tőkét alakíthatsz ki a többi feltörekvő céggel, és hozzáférhetsz olyan tudásbázishoz, amely a cégfejlesztésben segít.
Akár már havi 24.900 Ft / felhasználóTÓL*
*10 felhasználó felett sávosan, jelentős kedvezmények érhetők el.
Mit tartalmaz a szoftverhasználati havi díj?
A CÉGMENEDZSER ERP alapmoduljait és szolgáltatásait, amellyel egy kereskedelmi és kivitelező cég munkafolyamatai jelentősen leegyszerűsödnek.
ALAPMODULOK: | SZOLGÁLTATÁSOK: | |
---|---|---|
CRM modul | feladatkezelés | Telefonos segítségnyújtás |
projektkezelés | munkaidő modul | Ügyfélportál hozzáférés |
szabadságkezelés | értékesítési modul | Online Ticketing rendszer |
beszerzés modul | készletkezelés | felhasználói képzések |
leltár | KVTD-kezelés | betanítási videók (300 db) |
Intrastat | vonalkódkezelés | évente 3x verziófrissítés |
számlázás modul | bank | jogszabálykövetés |
házipénztár | kintlévőség modul | innovációban való részvétel |
e-számla modul | HR modul | évente 8 db Ügyfélfejlesztő webinar |
eszközkezelő modul | VIR (vezetői információs rendszer) | évente 1x Ügyféltalálkozón való részvételi lehetőség |
automata értesítések modul | GDPR – adatvédelem | |
Dun&Budstreet integráció | Google szinkron |
Nézd meg Jagodics Tamásnak, a Cégmenedzser ügyvezető igazgatójának videóját arról, hogy miért érdemes a havi díjas konstrukcióban választani a Cégmenedzser vállalatirányítási rendszerét.
Csatlakozol több száz magyar céghez, akik a Cégmenedzsert választották?
7 ok, amiért ügyfeleink mellettünk döntöttek
- A szoftver már havi díjas konstrukcióban is elérhető, az országban egyedülálló növekedési és bevezetési garanciával, így nem kell nagy költségekkel járó kockázatot vállalnod a bevezetéssel.
- A Cégmenedzser ügyfélszolgálata 91%-os elégedettségi rátával dolgozik, szemben az ERP-vel foglalkozó cégek átlagos 42%-ával.
- Cégünk már 15 magyar díjat is elnyert, többek között 5-szörös Magyar Brands-díjas.
- Magyar Minőség-díjas bevezetési módszertanunkkal garantált a sikeres bevezetés. Több mint 300 videó segíti a betanulást a kollégáknak, akik akkor tanulnak, amikor időt tudnak rá allokálni. Az iparági átlaghoz képest kétszer sikeresebb a bevezetési rátánk.
- Ügyfeleink átlagosan évente 27%-ot növekednek.
- Nem funkciókban, hanem digitális ökoszisztémában gondolkodunk, ezért ügyfeleink igényei soha nem lépik túl rendszer kereteit, folyamatos skálázási lehetőségekkel bővülhetnek.
- Nálunk az ügyfelek köre egyben közösség is, ahol komoly kapcsolati tőke alakítható ki.
Mely iparágak szereplőinek ajánljuk a Cégmenedzser ERP rendszerét?
Ismerd meg közelebbről Magyarország egyik legkedveltebb vállalatirányítási rendszerét a bemutatkozó videóból.
Miért választják a sikerorientált hazai vállalatok a Cégmenedzsert?
„Olyan cégeknek ajánlom a Cégmenedzser bevezetését, akik számára fontos szempont, hogy a cégük a lehető leghatékonyabban működjön és átlátható legyen.”
„Az értékesítőket nagyon motiválja, hogy pontosan látják, hogy hol tartanak, milyen forgalmat generálnak.”
Hipszki Noémi – Vesper Kft.
„A tavalyi évben kezdtük el használni és rögtön 15 %-os árbevétel növekedésünk volt azáltal, hogy sokkal jobban tudtuk követni az ajánlatokat és az ügyfelek igényeit.”
Szaló Rita – Lutz Szivattyúk Magyarország Kft.
Már több mint 200 vállalkozás választotta a Cégmenedzsert
6 ok, amiért a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer JELENTI A megoldást a fejlődő cégeknek
Pontosan átláthatók a cég eredményei, hogy bármikor tudatos döntés szülessen.
Teljes körű bevezetési támogatást kap a cég. Bevezetésünkkel ügyfeleink 91%-ban elégedettek, amely kimagasló arány.
Nagykereskedőknek, kereskedőknek, kivitelezőknek és szolgáltatóknak is kínálunk megoldást.
Teljesen cégre szabott, egyedi vezetői kimutatások (dashboardok) segítik a cégvezetőt, hogy még távollét esetén is azonnal átlátható legyen a cég.
Több szoftver helyett mindössze egyetlen rendszert kell kezelni a pontos adatok érdekében.
Integrált megoldás: webshoppal, hírlevélrendszerrel vagy más szoftverrel is integráljuk rendszerünket.
EGYEDÜLÁLLÓ AZ ORSZÁGBAN: Bevezetési & növekedési Garancia
Cégünk garanciát vállal arra, hogy:
– a vásárlást követő 3 hónapon belül teljes értékűen bevezetjük cégedbe az alaprendszert (fejlesztési igények nélkül). Amennyiben a Cégmenedzsernek felróható okok miatt nem tudod használatba venni a rendszert legkésőbb a 90. napon, úgy a Cégmenedzser visszatéríti az addig megfizetett szoftverlicensz használati havi díját.
– amennyiben az árbevételed stagnál vagy csökken a tárgyévet követő évben, úgy a Cégmenedzser 10%-os kedvezményt biztosít a havi díjból mindaddig, amíg a tárgyévet meghaladó árbevétel nem realizálódik.
Kérem a díjtalan demót
Nézd meg a Cégmenedzser Vállalatirányítási rendszer iparág specifikus bemutató videóját, és próbáld ki a demóverziót, amelyből kiderül, hogyan növelheti céged eredményességét a Cégmenedzser megoldása.
- Kapcsolatfelvétel
Vállalatvezetési tanácsadónk díjtalanul felméri a céged igényeit, és bemutatja szoftverünk azon funkcionalitásait, amelyek a legjobban támogatják a folyamatokat és az eredményességet.